Obsługa klienta
Dostawy i zwroty Luma
Mamy nadzieję, że uwielbiasz zakupy z Lumą. Oto nasze zasady dotyczące dostaw i zwrotów, aby upewnić się, że spełnimy Twoje oczekiwania. Skontaktuj się z nami.
Wysyłka i dostawa
Wysyłka i dostawa to opłata za przetwarzanie zamówień internetowych, wybór towaru, opakowanie, transport i obsługę. Nie gwarantujemy czasu dostawy, ale dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić dokładne szacunki.
Dostawy są realizowane tylko w dni powszednie. Koszty wysyłki i dostawy mogą ulec zmianie i są ustalane przy składaniu zamówienia. Szacowany czas dostawy zakłada, że zamówienia są składane przed 12:00 w południe (PST). Zamówienia złożone z Lumą w piątek lub w sobotę nie będą rozpatrywane do poniedziałku. Do zamówień z Priorytetem, przesyłką nocną i międzynarodową można doliczyć opłaty, jeśli nieudanie próbujemy zrealizować zamówienie więcej niż jeden raz.
Adresy dostawy na Alasce, Hawajach, Portoryko i Guam powinny dodać dodatkową opłatę w wysokości 5 USD za standardową wysyłkę i dostawę. Zamówienia przyjmowane są w ciągu 7 do 9 dni roboczych po zamówieniu przed 12:00 (PST).
Całkowita suma towarów * | STANDARDOWY 5 — 7-dniowy transport ** |
PRIORYTET 2 — dostawa 3-dniowa ** |
NOCNY Następny dzień roboczy ** |
---|---|---|---|
Do 200 $ | 16 $ | 26 USD | 33 USD |
200,01 $ — 500,00 | $ 21 | 31 USD | $ 38 |
500,00 $ – 1000,00 | 29 $ | 39 USD | 46 USD |
Ponad 1000,00 USD | 34 USD | 44 $ | 51 USD |
* przed opodatkowaniem i dodatkowymi opłatami
** po przetworzeniu, jeśli zamówienie zostało złożone do godziny 12:00 PST
Zwrot i zamiana
Chcemy, abyś był całkowicie zadowolony ze swojego zamówienia Luma. Jeśli z jakiegoś powodu nie jesteś usatysfakcjonowany, chętnie zaakceptujemy Twój zwrot nienoszony, niemytych lub wadliwych towarów. Zużyty towar nie może zostać zwrócony, chyba że jest wadliwy. Zwracany towar powinien zawierać opakowanie dostawcy i tagi oraz być w takim samym stanie, w jakim został odebrany. Może obowiązywać opłata za odbiór i / lub uzupełnienie zapasów. Towar musi zostać zwrócony w ciągu 30 dni od otrzymania towaru.
Zwrot prezentów
Podczas zwracania upominku, karta upominkowa Luma zostanie wydana odbiorcy upominku za kwotę zwróconego towaru. Kartę można wykorzystać do zakupów w dowolnym sklepie Luma oraz w Internecie. Zgodnie z prawem federalnym, w przypadku prezentów o wartości ponad 2000 USD, odbiorca otrzyma czek, a nie Kartę upominkową Luma.
Zwrot towaru za pośrednictwem poczty
Na odwrocie listu przewozowego załączonego do zamówienia Luma, proszę zanotować powód (y) zwrotu i czy zamienić przedmiot (y) lub otrzymać kredyt / zwrot pieniędzy (w zależności od pierwotnej formy płatności ).
Do części zwrotnej na liście przewozowym należy dołączyć przedmiot (y). Należy użyć jednej z etykiet zwrotnych znajdujących się na przedniej stronie dokumentu dostawy, aby zapewnić właściwy adres zwrotny i informacje o koncie. Ograniczone przedmioty należy zwrócić za pomocą transportu naziemnego.
Odczekaj 10 do 14 dni, aby Luma mogła przetworzyć twój powrót.